2 sept

Har varit en lugn dag idag. Jobbade från 9-10 sen så var jag ledig tills halv fyra och jobbade tills kl 6.
Under tiden jag var ledig så STOR städade jag i min lägenhet. Blev ganska bra faktiskt, hatar när det är smutsigt känns som det är större risk det kommer spindlar då, brukar damsuga upp dem med damsugaren för är så rädd för dem. Har inte gjort så mycket idag när jag jobbade heller, hjälpte Kate att fixa med transporten så de skulle kunna ha alla tre hästarna i den på måndag när dem ska på nån slags Hunting med allihopa tidigt på morgonen. Mockat och borstat hästarna, Yogi fick nya skor idag med. Han var duktig, vi vet inte riktigt vad han är van vid osv för dem har precis köpt honom så man får testa sig fram, Skoning var inget problem i varje fall. Dock blev han rädd när hovslagaren skulle gå in till honom i boxen så jag fick komma och hjälpa till jag är ju inte lika läskig som en stor kille ;)
Har även tvättat idag, det har jag lärt mig att göra här! Ska väl inte säga att jag kan de än för då blir det säkert fel men men såg bra ut de jag gjorde i vart fall.
Imorgon ska vi kolla på fältävlan. åker ganska tidigt på morgonen blir nog kul hoppas jag, ska vara en jätte stor tävling, såg att två svenskar skulle vara med också. och mycket shopping också :)
Mitt badrum, dock så viste jag inte hur jag skulle ta foto men är dusch osv där inne med
Vardagsrum/Kök
Mitt sovrum. Är det mysigaste rummet :D Var dock inte så bra på och ta bilder här heller är ganska stort men syns ju icke
Här lagar jagmat :D woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0