1 september

Bestämde mig för att börja skriva ner lite vad jag gör på dagarna, så mina vänner och familj kan följa mig och jag själv kan komma ihåg senare.
Som säkert många vet bor och jobbar jag i England just nu. Bor hos en familj med två barn 8 och 12 år gamla, så inte så mycket barnpassning. Dem har tre hästar, en av hästarna jag rider och två ponnies. Så vad jag gör här är att ta hand om allt som har med hästarna och göra, in och ut i hagen, fodrar, rider, putsar träns, mockar, byter täcken, tar hästarna till och från träning osv. Även hjälper till att städa upp lite i huset,tvätt, ska passa barnen om föräldrarna är iväg osv. Kom hit i mitten på augusti så har varit här i två veckor nu.
Så ska försöka skriva ibland här, är nog inte den bästa på att skriva sånt här. Tänkte även lägga upp lite foton kan ju va kul för andra att se. Är otroligt trött så blir nog inte så sammanhängade det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0